12/11/11

Lirik Tembang Campursari Kutho Purworejo

Campursari Kutho Purworejo adalah salah satu lagu Campursari asli Karya warga Purworejo yaitu Dul Giman (42 tahun), warga Desa Bubutan RT 07 RW 03, Kecamatan Purwodadi, kabupaten Purworejo. 

Lirik Tembang Campursari Kutho Purworejo
Voc. Dul Giman/ Dini Adhitama

Sesuk Minggu dik ayo tak jak melu aku
Melu aku mlak- mlaku ning Purworejo
Kutho Purworejo sak kulon Ngayojokarto
Kuthane resik tur akeh tempat wisoto

Aku melu mas mlaku-mlaku neng Purworejo
Pingin ngerti endhahe kutho Purworejo

Kutho Purworejo dik
Akeh seng kondhang neng kono
Yen sliramu melu di jamin ora kuciwo

(Alah tenane
Ra percoyo to…?
Buktekke)

Opo bener mas bedhugke kondhang kaloko
Bedhug Purworejo sing paling gede sak ndonyo

Ning ngendhi wae mas tempate pariwisoto
Goa Seplawan pantai Ketawang tekan Jatimalang
Yen ning Jatikontal mas
Nelayane seng terkenal
Yen ning Bagelen mas
Sisuk tak tukokke Duren

(Bener ni Duren apa Duren ….???
Yo duren to..?
Karepmu ki opo)

……………………….
Sesuk Minggu dik ayo tak jak melu aku
Melu aku mlak- mlaku ning Purworejo
Kutho Purworejo sak kulon Ngayojokarto
Kuthane resik tur akeh tempat wisoto

Silahkan tuliskan komentar yang sesuai dengan topik postingan halaman ini. Komentar yang berisi tautan tidak akan ditampilkan sebelum disetujui.
EmoticonEmoticon